Interesse in CSS? Bel onze verkoop 088-5600099
Heeft u hulp nodig? Bel onze helpdesk 088-5600070

Best gewaardeerd in Relatieonderzoek Softwareleveranciers Autobedrijven (ROSLA)

Best gewaardeerd in Relatieonderzoek Softwareleveranciers Autobedrijven (ROSLA)

18 Feb 2014

Onafhankelijke autobedrijven zijn steeds positiever over het gebruik van hun garagesoftware. Dat blijkt uit het Relatieonderzoek Softwareleveranciers Autobedrijven (ROSLA) 2013 dat BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven in december heeft gehouden onder haar leden.

706 leden van BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven hebben deelgenomen aan het ROSLA-onderzoek. Dit is een respons van 21.4%, is het aantal deelnemers nog nooit zo hoog geweest. De gemiddelde waardering ligt op een 7,7, een stijging van 0,4 ten opzichte van het vorige ROSLA-onderzoek in 2008. CarSys komt met een waardering van 8,5 als beste uit bus. Deze leverancier kwam in 2008 (8,2) en 2004 (7,8) ook al het beste uit de bus. Het onderzoek toont verder aan dat ondernemers de kwaliteit van hun garagesoftware belangrijker vinden dan de kosten. Ondernemers geven gemiddeld de hoogste waardering voor de kennis en kunde van de helpdesk (8,2), terwijl de beschikbaarheid van opleiding en training (met een 6,2) het laagste wordt gewaardeerd. Overigens scoren niet alle helpdesks even goed, zo blijkt uit het rapport. Bij enkele pakketten is de beoordeling van de helpdesk gedaald. Vooral op het gebied van kennis en snelheid valt nog het nodige te verbeteren, want uit het onderzoek blijkt dat de klant dit duidelijk belangrijk vindt.

Bekijk het hele onderzoek

Bron: Bovag

Comments are closed.